• Gastlessen met impact!

    Wij verzorgen gratis gastlessen met impact voor al jouw klassen. In deze gastlessen staan onderwerpen op het gebied van persoonlijkheidsvorming en maatschappelijke ontwikkelingen centraal. Onze gastdocenten zijn gepassioneerd, deskundig en ijzersterk in het creëren van een veilig klimaat in de klas, ook bij moeilijkere groepen.

Gastlessen met impact

Wij verzorgen gratis gastlessen met impact voor al jouw klassen. In deze gastlessen staan onderwerpen op het gebied van persoonlijkheidsvorming en maatschappelijke ontwikkelingen centraal. Onze gastdocenten zijn gepassioneerd, deskundig en ijzersterk in het creëren van een veilig klimaat in de klas, ook bij moeilijkere groepen.

Plan nu een gratis gastles in!

Plan nu een gratis gastles in!

Waar wij voor staan tijdens onze gastlessen

gratis

Wij vinden dat iedereen gelijke kansen moet hebben op ons onderwijs. Daarom vragen wij geen bijdrage aan scholen voor onze gastlessen. Om dat voor elkaar te krijgen werken wij samen met partners die hierbij willen helpen omdat ze geloven in onze missie. In de selectie van deze merken hanteren wij strenge eisen, waardoor de kwaliteit en onafhankelijkheid van onze gastlessen gewaarborgd blijft en gebalanceerde gastlessen het resultaat zijn.

veilig klimaat

Tijdens onze gastlessen behandelen we gevoelige thema’s. Wij vinden het dan ook belangrijk dat er een veilig klimaat in de klas is waarin studenten zich vrij voelen om vragen te stellen en open te staan voor onze informatie. Wij zorgen hier op verschillende (interactieve) manieren voor zodat leerlingen buiten hun comfortzone komen en zich echt open kunnen stellen.

impact

Wij vinden het heel erg belangrijk dat onze gastlessen echt impact maken. Hier bedoelen we enerzijds mee dat de gastlessen over thema’s gaan die je aan het denken zetten, zowel in de les als erna. Maar we maken ook impact door de manier van lesgeven. We zoeken naar manieren om leerlingen echt te betrekken tijdens de lessen. Dit doen we bijvoorbeeld aan de hand van stellingen, vragen en een zoektocht naar hun eigen antwoorden op belangrijke levensvragen.

veilige sfeer

“Ik en de leerlingen hebben de gastlessen zeer positief ervaren, de gastdocent probeerde elke leerling bij de les te betrekken ondanks dat de lessen online plaats vonden. De gastdocent zorgde ook voor een veilige sfeer door bij elke les te benoemen dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.”

nuttige uitleg

“Tijdens de gastles ga je veel dieper op het onderwerp in en krijg je nuttige uitleg.”

Andere kant belicht

‘’Ik ben zelf al donor en vergeet vaak dat sommige mensen dit dus echt niet willen voor hunzelf. Het was wel eens fijn om weer de andere kant van het argument mee te krijgen. ‘’

enthousiast

“Ik vond dat de gastdocent erg enthousiast vertelde en prettig presenteert en zou de gastles zeker aanbevelen door haar manier van presenteren en door de leerzame inhoud (leuke PowerPoints met goede informatie).”

dilemma’s bespreken

“Tijdens de gastles kun je ook dilemma’s met elkaar bespreken, dat vond ik heel nuttig.”

aanrader

“De samenwerking verliep goed, ik en de gastdocent hadden goed contact over hoe de lessen zouden verlopen en hoe laat deze zouden plaats vinden. Overal ben ik erg tevreden en zou ik de lessen zeker aanraden aan collega’s.”

goed begrijpen

“Het was een pittig onderwerp, maar de gastdocent had goede informatieve filmpjes en casuïstiek in haar presentatie. De leerlingen waren vooral benieuwd naar de echte verhalen uit de praktijk. De gastdocent had een rustige houding en haar taalgebruik was niet te moeilijk. Hierdoor konden de leerlingen haar goed begrijpen. ”

Betrokken bij het verhaal

‘’De kleine, snelle opdrachten tussendoor waren erg fijn, want dan betrok je ons meer bij het verhaal. Er hadden eigenlijk nog wel meer van dat soort opdrachten in gemogen. ‘’

goed begrijpen

“Het was een pittig onderwerp, maar de gastdocent had goede informatieve filmpjes en casuïstiek in haar presentatie. De leerlingen waren vooral benieuwd naar de echte verhalen uit de praktijk. De gastdocent had een rustige houding en haar taalgebruik was niet te moeilijk. Hierdoor konden de leerlingen haar goed begrijpen. ”

vragen

“De gastles is leuker en wat actiever dan alleen lezen, verder kon ik ook vragen stellen”

bijzonder goed

“Vorig schooljaar hebben jullie gastlessen hier gegeven tijdens onze projectweek en dit is bijzonder goed gevallen bij onze studenten en collega’s. Zo goed zelfs dat we dit jaar weer gastlessen aan willen bieden en direct aan jullie dachten.”

leuke gastlessen

“De leerlingen gaven aan de gastles volwassen worden en zelfvertrouwen leuk te vinden.”

nuttig

“Ja ik vind de gastles nuttig, je krijgt zo veel meer informatie over het onderwerp en je kan ook vragen stellen als er iets onduidelijk vindt.”

Passie

‘’Je vertelde met passie.’’

veilige sfeer

“Ik en de leerlingen hebben de gastlessen zeer positief ervaren, de gastdocent probeerde elke leerling bij de les te betrekken ondanks dat de lessen online plaats vonden. De gastdocent zorgde ook voor een veilige sfeer door bij elke les te benoemen dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.”

nuttige uitleg

“Tijdens de gastles ga je veel dieper op het onderwerp in en krijg je nuttige uitleg.”

Andere kant belicht

‘’Ik ben zelf al donor en vergeet vaak dat sommige mensen dit dus echt niet willen voor hunzelf. Het was wel eens fijn om weer de andere kant van het argument mee te krijgen. ‘’

enthousiast

“Ik vond dat de gastdocent erg enthousiast vertelde en prettig presenteert en zou de gastles zeker aanbevelen door haar manier van presenteren en door de leerzame inhoud (leuke PowerPoints met goede informatie).”

dilemma’s bespreken

“Tijdens de gastles kun je ook dilemma’s met elkaar bespreken, dat vond ik heel nuttig.”

aanrader

“De samenwerking verliep goed, ik en de gastdocent hadden goed contact over hoe de lessen zouden verlopen en hoe laat deze zouden plaats vinden. Overal ben ik erg tevreden en zou ik de lessen zeker aanraden aan collega’s.”

goed begrijpen

“Het was een pittig onderwerp, maar de gastdocent had goede informatieve filmpjes en casuïstiek in haar presentatie. De leerlingen waren vooral benieuwd naar de echte verhalen uit de praktijk. De gastdocent had een rustige houding en haar taalgebruik was niet te moeilijk. Hierdoor konden de leerlingen haar goed begrijpen. ”

Betrokken bij het verhaal

‘’De kleine, snelle opdrachten tussendoor waren erg fijn, want dan betrok je ons meer bij het verhaal. Er hadden eigenlijk nog wel meer van dat soort opdrachten in gemogen. ‘’

goed begrijpen

“Het was een pittig onderwerp, maar de gastdocent had goede informatieve filmpjes en casuïstiek in haar presentatie. De leerlingen waren vooral benieuwd naar de echte verhalen uit de praktijk. De gastdocent had een rustige houding en haar taalgebruik was niet te moeilijk. Hierdoor konden de leerlingen haar goed begrijpen. ”

vragen

“De gastles is leuker en wat actiever dan alleen lezen, verder kon ik ook vragen stellen”

bijzonder goed

“Vorig schooljaar hebben jullie gastlessen hier gegeven tijdens onze projectweek en dit is bijzonder goed gevallen bij onze studenten en collega’s. Zo goed zelfs dat we dit jaar weer gastlessen aan willen bieden en direct aan jullie dachten.”

leuke gastlessen

“De leerlingen gaven aan de gastles volwassen worden en zelfvertrouwen leuk te vinden.”

nuttig

“Ja ik vind de gastles nuttig, je krijgt zo veel meer informatie over het onderwerp en je kan ook vragen stellen als er iets onduidelijk vindt.”

Passie

‘’Je vertelde met passie.’’

© Copyright 2024 - edulin-Q | Website bij Bizz-Kit